Odzież robocza i ochronna, artykuły BHP

Gazele Biznesu
diament Forbesa
Medal Europejski
przedsiębiorstwo fairplay - odzież robocza, artykuły BHP
  
Pomoc - pytania i odpowiedzi

Czy wasza oferta jest tylko dla firm, czy również dla klientów indywidualnych?

Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Poza kilkoma wyjątkami oferowane w sklepie internetowym produkty można zamawiać w dowolnych ilościach, jednak minimalna wartość zamówienia musi wynosić co najmniej 99 zł netto.

powrót

Jak najłatwiej znaleźć interesujący mnie produkt?

W menu po lewej stronie znajduje się wyszukiwarka produktów ("Znajdź produkt"). Wpisz interesujący Cię wyraz i kliknij "Szukaj". Np. jeśli interesują Cię spodnie ogrodniczki, wpisz "spodnie" lub "ogrodniczki" lub "spodnie ogrodniczki".

powrót

Gdzie można zobaczyć dany produkt?

Staramy się publikować jak najwięcej informacji o danym produkcie. Wystarczy kliknąć nazwę danego produktu, a otworzy się strona ze zdjęciem i opisem.

powrót

Jak odczytywać symbole rozmiaru?

Jeśli rozmiar ma postać "xxx/xx", oznacza to "wzrost/obwód szyi" lub "wzrost/obwód pasa" (w zależności od rodzaju produktu) w centymetrach. W przypadku obuwia obowiązuje ogólnie przyjęta numeracja:

Długość stopy [cm]12,513141515,516171818,5192020,52121,52223242525,5262727,5282930
Rozmiar21222324252627282930313233343536373839404142434445

powrót

Jak zamówić produkt?

Pod opisem produktu widoczny jest blok "zamawiam" z przyciskiem "do koszyka". Należy wybrać przypisane do produktu parametry (rozmiar, kolor itd.), po czym wpisać ilość zamawianych sztuk i kliknąć przycisk "do koszyka". Jeśli użytkownik jest zalogowany, znajdzie się wtedy na stronie z zawartością koszyka. W przeciwnym wypadku zostanie poproszony o zalogowanie się lub - jeśli nie jest jeszcze zarejestrowany - o rejestrację. Na stronie z zawartością koszyka można usunąć z niego dany towar - należy wtedy kliknąć przycisk "usuń". Jeśli użytkownik chce kontynuować zakupy, powinien kliknąć "Powrót do sklepu" - wraca wtedy na stronę kategorii, do której należy ostatnio wybrany produkt. Jeśli nie chce więcej kupować, powinien kliknąć "Do kasy" - znajdzie się wtedy na stronie formularza, który należy wypełnić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

powrót

Przy składaniu zamówienia wyświetlił mi się komunikat, że moja przeglądarka nie akceptuje plików cookies. Co mam zrobić?

Aby korzystać z naszego sklepu internetowego, konieczne jest ustawienie przeglądarki tak, aby akceptowała pliki "cookies". W przypadku przeglądarki Internet Explorer firmy Microsoft, można to zrobić w następujący sposób:
- z menu "Narzędzia" wybrać "Opcje internetowe"
- wybrać zakładkę "Prywatność"
- suwak ustawienia prywatności ustawić na "wysoki" lub niżej
Jeśli włączone jest ustawienie niestandardowe, wtedy należy wcisnąć przycisk "Zaawansowane", zaznaczyć opcję "Zastąp automatyczną obsługę plików cookie" oraz zaznaczyć "Zaakceptuj" w kolumnie "Pliki cookie tej samej firmy". Ustawienie w drugiej kolumnie nie ma w tym przypadku znaczenia.

powrót

Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Jak najbardziej. Na żadnym etapie procedury zamówienia nie wymagamy podawania poufnych danych. Nie wymagamy też przedpłaty - jest to opcja, z której użytkownik może, ale nie musi skorzystać, jeśli nie przekonał się jeszcze o naszej wiarygodności. W przypadku wybrania "pobrania" jako sposobu płatności użytkownik płaci dopiero w momencie odbioru towaru. Jeśli zamówione produkty nie spełniają oczekiwań klienta, przysługuje mu prawo ich zwrotu zgodnie z warunkami regulaminu.

powrót

Czy przed dokonaniem zakupu muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?

Tak, jest to wymagane. Należy kliknąć link "Zarejestruj się", a następnie wypełnić formularz i kliknąć przycisk "Rejestruj". Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji (poprzez kliknięcie podanego w tej wiadomości odsyłacza). Ma to na celu zabezpieczenie przed wpisywaniem adresów, których właściciele nie wyrażają zgody na rejestrację w naszym sklepie.
Rejestracja służy wygodzie stałych Klientów. Swoje dane wystarczy wpisać tylko przy rejestracji, a przy każdym zakupie wystarczy się tylko zalogować - system sam znajdzie wszystkie dane (i poprosi o ich weryfikację - wtedy istnieje możliwość zmiany danych np. numeru telefonu lub adresu w przypadku zmiany siedziby firmy, lub wykasowania danych z naszej bazy). Prosimy o zapamiętanie wybranego hasła. Jeśli zapomnisz hasła, kliknij link "Zapomniałeś hasła?" - po wpisaniu adresu e-mail użytego przy rejestracji i kliknięciu przycisku "Wyślij", hasło zostanie przesłane na ten właśnie adres.

powrót

Jak sprawdzić co mam w koszyku?

W lewej części strony znajduje się komunikat o zawartości Twojego koszyka - podana jest lista produktów do zamówienia oraz ich wartość brutto (bez kosztów przesyłki). Jeśli chcesz zobaczyć dokładny spis wybranych do tej pory towarów, kliknij link "Twój koszyk". Możesz wtedy usunąć dany produkt, jeśli chcesz z niego zrezygnować.

powrót

Czy dostanę fakturę VAT?

Oczywiście. Fakturę VAT wysyłamy wraz z towarem.

powrót

Jakie są zasady płatności?

Przy zamówieniu należy zaznaczyć jedną z dwóch opcji płatności: "za pobraniem" lub "przelew (przedpłata)". Pobranie polega na opłaceniu towaru w momencie dostarczenia go firmą kurierską. W przypadku przedpłaty należy wpłacić kwotę zamówienia na rachunek nr: 03 1050 1504 1000 0005 0424 9475. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Towar wysyłany jest najwcześniej w dniu otrzymania przelewu.

powrót

Koszty przesyłki - kto płaci i ile?

Jeżeli wartość zamówienia wynosi co najmniej 500 zł netto - koszty przesyłki pokrywa firma Robopol sp.j. Jeżeli wartość ta jest mniejsza niż 500 zł - za przesyłkę płaci kupujący (16,00 zł netto / 19,68 zł brutto). Wyjątek stanowi przypadek, kiedy towar zostaje zwrócony z winy firmy Robopol Sp.j. (towar niezgodny z zamówieniem, wadliwy itp.) - wtedy koszty przesyłki pokrywamy my, niezależnie od wartości zamówienia.
Kosztów przesyłki można uniknąć odbierając zamówiony towar w siedzibie firmy Robopol Sp.j. lub jej oddziale. Przy dokonywaniu zakupu należy wtedy zaznaczyć odpowiednią opcję.

powrót

Czy mogę zwrócić towar?

Tak. Jeśli dostałeś towar niezgodny z zamówieniem lub jeśli towar jest wadliwy, możesz go zwrócić nie ponosząc kosztów przesyłki (pod warunkiem, że towar nie był używany). Ponadto, jeśli z jakichkolwiek innych powodów rezygnujesz z zakupu, możesz w terminie 14 dni zwrócić go bez podania przyczyn - wtedy jednak pokrywasz koszty przesyłki (tu również obowiązuje warunek nieużywania towaru).

powrót

Jak wrócić na stronę główną?

Z każdego miejsca witryny możesz wrócić do "wejścia" klikając logo firmy Robopol w lewym górnym rogu strony.

powrót

Nasz serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Więcej informacji w naszej deklaracji zachowania prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie robopol.pl.