Cena, to jeden z najważniejszych parametrów dla każdego Działu Zakupów, ale bardzo często sama cena nie wystarczy aby odbiorca był w pełni zadowolony. Bardzo ważnymi parametrami jest też dostępność towarów, czas realizacji zamówienia, jakość produktu i serwis obsługi klienta na każdym etapie współpracy. My w ramach ceny dodajemy jeszcze usługę w formie Platformy Logistycznej, która ma na celu optymalizację całego procesu zakupów i dostaw.
Na bazie naszych doświadczeń i ponad dwudziestoletniej współpracy z dużymi podmiotami gospodarczymi stworzyliśmy Platformę Logistyczną, która ma za zadanie sprawną i szybką redystrybucję towaru na obszarze Unii Europejskiej. Platforma Logistyczna umożliwia kontrolowanie całego łańcucha dostaw od momentu zaplanowania dostawy aż do jej dostarczenia w każdym miejscu Europy. Zarządzanie takim łańcuchem dostaw szczególnie przydatne jest dla firm o dużej ilości oddziałów gdzie możliwość wystąpienia pomyłek jest znaczna. Platforma Logistyczna składa się z platformy zakupowej i platformy magazynowej.
To narzędzie bardzo sprawnie wspomaga pracę platformy magazynowej.
Szybkie zamówienie
Po zalogowaniu do systemu każda z uprawnionych osób może wygenerować bardzo szybkie zamówienie nie znając indeksów towaru ani jego wyglądu. Na platformie zakupowej asortyment jest sklasyfikowany, dokładnie opisany, w opisie zamieszczone są również zdjęcia, nadany jest kod kreskowy, co powoduje, że możliwość wystąpienia pomyłki w zamówieniu konkretnego produktu jest znikoma.
Monitoring łańcucha dostaw i zapasów
Centrala firmy mając dostęp do takiej usługi może monitorować zamówienia we wszystkich oddziałach firmy , realizację dostaw na każdym ich etapie, sprawdzać stany magazynowe, rotację poszczególnych asortymentów i szybko zmieniać zapasy towarów w zależności od potrzeb.
Ograniczenie do minimum ilości dokumentów
Rozdrobnione dostawy generują spore ilości niezbędnych dokumentów księgowych i magazynowych. Nasza propozycja to jedna lub kilka faktur w danym cyklu rozliczeniowym. W przypadku oddziałów też jedna lub kilka faktur w uzgodnionym cyklu rozliczeniowym.
Ogranicza ilość etatów w firmie
Platforma zarządza też ogromną ilością dokumentów zastępując pracę wielu osób, a wszystkie te obowiązki cedowane są na dostawcę.
Bezpieczeństwo w realizacji dostaw
Platforma zakupowa, to sprawne narzędzie systemowe, które na każdym etapie porządkuje i usprawnia łańcuch dostaw. Do każdej Platformy Logistycznej przydzielone są personalnie dwie osoby: jedna odpowiedzialna za realizację zamówień, druga za pracę przy platformie magazynowej.
Możliwości rozbudowy
Platforma zakupowa jest naszym autorskim produktem, zarówno w sferze projektu jak i wykonania. Dlatego łatwo możemy ją rozbudowywać i zmieniać w zależności od potrzeb Kontrahentów.
Platforma to wydzielony obszar na naszym magazynie centralnym z zapasami asortymentu ujętymi w umowie z Partnerem. Współpraca oparta o naszą Platformę magazynową ma na celu maksymalne usprawnienie dostaw dla tych klientów dla których szybkość realizacji zamówień jest priorytetem, a zrządzanie i budowanie własnego magazynu sporym kosztem.
Szybka realizacja dostaw
Realizacja zamówień odzieży zawodowej z kompletnym logowaniem firmowym nawet w ciągu 24 godzin na obszarze RP i 72 godzin na obszarze UE.
Optymalizacja kosztów związana z prowadzeniem magazynu centralnego
Koszty prowadzenia magazynu, koszy zakupów, koszty konfekcjonowania i logowania, koszty związane z obsługą reklamacji i cała obsługa logistyczna cedowana jest na dostawcę.
Identyfikacja asortymentu
Każdemu asortymentowi wprowadzonemu na platformę magazynową nadawany jest kod kreskowy, który jednoznacznie go identyfikuje, usprawnia przyjmowanie i wydawanie towaru, kompletację dostaw, przesunięcia wewnętrzne i zewnętrzne zarówno u dostawcy i odbiory, skraca do minimum czas na inwentaryzację w efekcie eliminując wiele błędów.
Optymalizacja kosztów związanych z logistyką
Niskie minimum logistyczne pozwala na realizację także zamówień uzupełniających gwarantujących bezpłatną dostawę. Po zawarciu umowy każde zamówienie powyżej 500,00 PLN netto wysyłamy na nasz koszt na terenie RP. W praktyce to ubranie dla jednego pracownika.
Kompleksową obsługą firm w dostawach na zasadach outsourcingu zajmujemy się od 20 lat i mamy w tym duże doświadczenie. W roku 2004 wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2001. o specjalizacji „ Kompleksowa obsługa firm w dostawach bhp na zasadach outsourcingu”. Od ośmiu lat z wieloma naszymi klientami pracujemy na bazie Platform Logistycznych, które są konsekwencją doświadczeń w outsourcingu.
P.H. Robopol Sp.j. | |
ul. Słowackiego 8a 46-022 Kępa k/Opola NIP: 7542086378 REGON: 531205722 | |
N 50°42'55" E 17°56'26" czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 |