Czy wasza oferta jest tylko dla firm, czy również dla klientów indywidualnych?
Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Poza kilkoma wyjątkami oferowane w sklepie internetowym produkty można zamawiać w dowolnych ilościach, jednak minimalna wartość zamówienia musi wynosić co najmniej 99 zł netto.Jak najłatwiej znaleźć interesujący mnie produkt?
W górnej części strony stronie znajduje się wyszukiwarka produktów (pole z napisem "Szukaj"). Wpisz interesujący Cię wyraz i naciśnij "Enter" lub kliknij ikonę lupy. Np. jeśli interesują Cię spodnie ogrodniczki, wpisz "spodnie" lub "ogrodniczki".Gdzie można zobaczyć dany produkt?
Staramy się publikować jak najwięcej informacji o danym produkcie. Wystarczy kliknąć nazwę danego produktu, a otworzy się strona ze zdjęciem i opisem.Jak odczytywać symbole rozmiaru?
Staramy się umieszczać tabelę rozmiarów przy poszczególnych produktach. Jeśli rozmiar ma postać "xxx/xx", oznacza to "wzrost/obwód szyi" lub "wzrost/obwód pasa" (w zależności od rodzaju produktu) w centymetrach. W przypadku obuwia obowiązuje ogólnie przyjęta numeracja:Długość stopy [cm] | 12,5 | 13 | 14 | 15 | 15,5 | 16 | 17 | 18 | 18,5 | 19 | 20 | 20,5 | 21 | 21,5 | 22 | 23 | 24 | 25 | 25,5 | 26 | 27 | 27,5 | 28 | 29 | 30 |
Rozmiar | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 |
Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
Jak najbardziej. Połączenie z naszym sklepem internetowym jest szyfrowane odpowiednim certyfikatem SSL, co w przeglądarkach najczęściej symbolizuje zielona kłódka w pasku adresu.Czy przed dokonaniem zakupu muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?
Nie jest to wymagane, jednak zachęcamy do tego, ponieważ wtedy przy kolejnych zakupach nie trzeba wypełniać wszystkich potrzebnych formularzy, dostępna jest również historia zamówień. Okresowo organizujemy również promocje dla zarejestrowanych użytkowników.Jak sprawdzić co mam w koszyku?
W prawej górnej części strony znajduje się ikonka koszyka. Aby zobaczyć dokładny spis wybranych do tej pory towarów, należy kliknąć tę ikonkę. Można wtedy usunąć dany produkt, jeśli chcemy z niego zrezygnować. Tak, jeśli zakup był na firmę (podano NIP). W przeciwnym razie wystawiamy paragon. Dowód zakupu wysyłamy wraz z towarem. Przy zamówieniu należy zaznaczyć jedną z opcji płatności: "płatność online", "przedpłata" lub "za pobraniem". W przypadku osobistego odbioru towaru w naszej siedzibie o sposobie płatności Klient decyduje na miejscu. Pobranie polega na opłaceniu towaru w momencie dostarczenia go firmą kurierską. W przypadku przedpłaty należy wpłacić kwotę zamówienia na rachunek nr: 03 1050 1504 1000 0005 0424 9475. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Towar wysyłany jest najwcześniej w dniu otrzymania przelewu.Koszty przesyłki - kto płaci i ile?
Jeżeli wartość zamówienia wynosi co najmniej 500 zł netto - koszty przesyłki pokrywa firma Robopol sp.j. Jeżeli wartość ta jest mniejsza niż 500 zł - za przesyłkę płaci kupujący (15,90 zł netto / 19,56 zł brutto). Wyjątek stanowi przypadek, kiedy towar zostaje zwrócony z winy firmy Robopol Sp.j. (towar niezgodny z zamówieniem, wadliwy itp.) - wtedy koszty przesyłki pokrywamy my, niezależnie od wartości zamówienia.P.H. Robopol Sp.j. | |
ul. Słowackiego 8a 46-022 Kępa k/Opola NIP: 7542086378 REGON: 531205722 | |
N 50°42'55" E 17°56'26" czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 |